Жовква розповів про наявність доказів російського фінансування каналів “112 Україна”, “ZIK” і “NewsOne”

Рада нацбезпеки і оборони отримала від СБУ докази тривалого фінансування телеканалів "112 Україна", "ZIK" і "NewsOne" з території РФ. Це і було підставою для їх блокування. Про це повідомив заступник керівника Офісу президента Ігор Жовква в коментарі "Укрінформу", передає "hromadske".

Zaborona trjoh kanaliv
Фото: скріншот

Посадовець зазначив, що в українському медіапросторі щоденно існує багато незалежних журналістських розслідувань, спрямованих проти президента та проти влади в цілому.

"І вони продовжуються, очевидно, будуть тривати, бо це свобода і незалежність ЗМІ. Але не варто плутати ЗМІ, не варто плутати новини і фейки, пропаганду — це зовсім різні речі", — сказав Жовква.

Заступник голови ОП став не першим, хто зробив подібну заяву після блокування телеканалів. Раніше видання "Українська правда" із посиланням на власного співрозмовника із РНБО та СБУ повідомляло, що канали "112 Україна", "ZIK" і "NewsOne" фінансуються з компанії, яка веде свою діяльність на окупованій території Донбасу.

Нагадаємо, президент України Володимир Зеленський підписав указ Ради нацбезпеки і оборони (РНБО) про введення санкцій проти Тараса Козака — народного депутата від "Опозиційної платформи — За життя" та соратника Віктора Медведчука. Під санкції потрапили й вісім компаній, які володіють телеканалами "ZIK", "112 Україна" та "NewsOne".

Компаніям заборонили користуватися радіочастотами України, ретранслювати/розповсюджувати телепрограми та надавати телекомунікаційні послуги, їм анулюють або зупиняють ліцензії та інші дозволи для здійснення їхньої діяльності тощо.

Як повідомляв "СтопКор" раніше, у Кремлі засудили блокування каналів Медведчука.

Читати також:
Приєднуйся до нашої армії антикорупціонерів! Підписуйся на нас у Telegaram, Facebook, Youtube і Twitter і Instagram!

Коментарі

Інші новини