• Цей матеріал доступний наступними мовами :
  • Укр

П’ять українських сайтів застукали за поширенням російської пропаганди: опубліковані результати дослідження

01.03.2019 14:02

Результати дослідження Інституту масової інформації отримали в суспільстві ефект бомби, що розірвалася.

Результати аналізу виявилися повною несподіванкою для багатьох українських читачів. Багато хто не міг повірити, що видання, з яких вони звикли черпати інформацію – копіпаст з російських інформаційних ресурсів. Зі свого боку й російські колеги часто використовують саме ці українські портали як джерело інформації.

Про це повідомляє "Ліга. Новини".

Такі дані стали відомі завдяки дослідженням Інституту масової інформації, які проводилися в лютому цього року. Згідно з результатами моніторингу, найчастіше новини з російської риторикою розповсюджують сайти Страна.ua, Newsone.ua, Вести, 112.ua.

Ці ж ЗМІ використовуються як джерело інформації про те, що відбувається в Україні в російському інформаційному просторі.

Дослідники виявили найбільш популярні тези пропагандистів: "Україна обстріляла республіки Донбасу", "ЗСУ порушують Мінські домовленості", "підготовка до виборів проходить з порушенням, недопуск російських спостерігачів", "ПЦУ" не визнають у світі, а тим часом РПЦ в Україні піддається переслідуванням і гонінням" і цілий ряд інших, подібних до них тез.

Найбільш пильну увагу пропагандисти приділяють нібито підкупу штабом БПП виборців і скаргам Тимошенко, якій "заважають вести виборчу кампанію".

Коментарі


X