Новий телеканал Медведчука пропрацював лише годину

Телеканал "Перший незалежний" відключили від мовлення на супутнику і зараз відключають у кабельних мережах. Канал розпочав мовлення о 18:00, повідомляє "Цензор.НЕТ" із посиланням на "Детектор медіа".

Pershyi nezaleznyi
Фото: скріншот

Мовлення запустили через супутник, і на YouTube каналах "ZIK", "NewsOne" і "112 Україна". Ведучі пообіцяли в ефірі, що канал також буде доступний на сайті і в кабелі, наприклад, у пакетах провайдерів "Тріолан" і "Воля".

На каналі було анонсовано появу більшості програм і форматів, які виходили на каналах медіахолдингу Тараса Козака.

Але вже через годину після початку мовлення телеканал відключили від мовлення на супутнику і почали відключати у кабельних мережах, - про це його журналісти повідомили в соцмережах.

Телеканал продовжує мовлення в інтернеті.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом ввів у дію рішення РНБО про санкції проти нардепа "ОПЗЖ" Тараса Козака і трьох каналів, які фактично належать йому, - "112 Україна", "NewsOne" і "Zik".

Хоча документ набував чинності з опівночі, провайдери почали вимикати сигнал раніше.

Як повідомляв "СтопКор" раніше, президент знову відсторонив голову КСУ Тупицького від посади.

Читати також:
Приєднуйся до нашої армії антикорупціонерів! Підписуйся на нас у Telegaram, Facebook, Youtube і Twitter і Instagram!

Коментарі

Інші новини