Журналістка-фрілансер Наталія Трофимова, сюжет якої про безвізовий пропуск громадян України на кордоні з Польщею потрапив на пропагандистське російське ТБ, заявила, що його замовляло агентство Reuters.

Новину повідомляє "Преса України".

За словами Трофимової, чий матеріал про перший день безвізу на кордоні з Польщею вийшов на російському пропагандистському каналі Russia Today, був підготовлений для агентства Reuters.

Трофимова переселенка з Донбасу, і живе у Львові. Вона підробляє як фрілансер.

"До мене звернулося не російське ТБ, а продюсерський центр, агентство і його представник Ірина Камишева, вона сказала, що потрібно зняти відео для Reuters", – розповіла вона.

Трофимова також зазначила, що їй так і не заплатили за сюжет.

"Оплату обіцяли після - 1.5 тис. грн + бензин. Усно, без договорів. За сюжет нам так і не заплатили. По суті, крім того, що мене обдурили, назвавшись іншим агентством, нам не заплатили за сюжет, а, виходить, вкрали наше відео. Я не хочу цих грошей. Якщо отримаю, то віддам дітям", – сказала вона.

Нагадаємо, сюжет, знятий на кордоні на тему безвізу українськими телевізійниками-фрілансерами, потрапив на екрани пропагандистських російських новин. Через це вибухнув скандал, оператор звільнився і пояснив, що не знав, для кого знімає.

Коментарі