Видання, яке очолює Ігор Гужва, якого затримали на хабарі за нерозповсюдження компромату на народного депутата, поширювало замовні публікації проти героя розслідування "СтопКору" "Центру Відродження" Володимира Мунтяна. Журналісти проекту отримали у своє розпорядження неспростовні докази того, що інформаційний ресурс займається так званою джинсою.

"Видання "Страна.ua", головного редактора якого слідчі київської поліції затримали за статтею ч.3 ст. 183 про вимагання в особливо великих розмірах, за матеріалами, які потрапили у наше розпорядження, неодноразово поширювало неперевірену інформацію, маніпулювало громадською думку та дискредитувало в очах суспільства діячів у сфері політики та доброчинців. Так за нашою інформацією, після відкриття у Києві Біблійного коледжу "Гора Мойсея" 2017, організованого засновником Духовного Центру "Відродження" Володимиром Мунтяном, на сторінках видання почалась інформаційна атака на пастора.

За нашими даними, це на єдиний випадок поширення неправдивої інформації ЗМІ, очолюваного Гужвою. Раніше команда "Стоп корупції" за ініціативи координатора руху Романа Бочкали вже зверталась до Генерального прокурора України Юрія Луценка через спроби інформаційного ресурсу vesti-ukr.com, яке раніше очолював Гужва, маніпулювати громадською думкою та дискредитувати тоді роботу військової прокуратури у своїх публікаціях.

Ресурс, який є власністю державного ворога України, корупціонера, колишнього Міністра доходів та зборів України Клименка О.В., який, працюючи у команді так званих "младореформаторів" В. Януковича, вкрав в України мільярди гривень бюджетних грошей, Головною військовою прокуратурою останнім часом результативно розслідуються справи щодо злочинної організації на чолі з Клименком О.В. та Курченком С.В., що має наслідком затримання та поміщення під варту ряду осіб, які до цього уникали кримінальної відповідальності. Але на сторінках видання тоді не було жодних згадувань про затримання й викриття.

Натомість вказаний ресурс постійно розповсюджував негативну, брудну, без жодного підтвердження інформацію, якою намагався нівелювати досягнення Революції Гідності. Вочевидь, мета одна – нав'язати громадськості думку, що при Януковичі було краще, ніж зараз, а його посібники взагалі кришталево чисті люди та ефективні менеджери. При цьому, власник ресурсу – Клименко О.В., будучи, на жаль, громадянином України, перебуває у м. Москва, РФ, та, зрозуміло, що підтримує тісний зв’язок із ФСБ РФ.

Фактично, робота інтернет-ресурсу vesti-ukr.com є елементом інформаційної війни, яка ведеться стосовно нашої держави за пособництвом злочинців-утікачів. Скидається на те що, що інтернет-видання "Страна.ua" наслідувало ці ж традиції інформаційної атаки", – зазначають представники "Стоп корупції".

"Стосовно "джинси" проти Мунтяна, то журналісти "СтопКору" раніше показували в ефірі 5 каналу унікальне та сенсаційне розслідування про діяльність духовного центру "Відродження" та її очільника Володимира Мунтяна. Навколо пастора у суспільстві та у медіапросторі точаться справжні пристрасті. Мунтяна звинувачують одразу в кількох гріхах – шахрайство, маніпуляції на богослужіннях, та, головне, у зв'язках зі скандально відомим Сандеєм Аделаджою.

Координатор проекту та журналіст Роман Бочкала познайомився з Володимиром Мунтяном під час збору коштів на лікування онкохворої дитини та з'ясував, що пастор на постійній основі допомагає відділенню онкогематології у столичному Охматдиті. У сюжеті журналісти дізнались усю правду про пастора та паству, яка не має нічого спільного з інформаційним брудом, який поширюють підконтрольні Москві ЗМІ", – зазначили стопкорівці.

Додамо, що 22 червня у приміщення інтернет-видання "Страна.ua" прийшли з обшуком, який тривав до ранку п'ятниці, 23 червня. Близько 4 ранку правоохоронці забрали головного редактора Ігоря Гужву.

Генпрокурор Юрій Луценко заявив, що Гужва вимагав і отримав 10 тисяч доларів за нерозміщення матеріалів компрометувального характеру щодо одного з політиків.

У липні 2015 року, за даними ЗМІ, Гужва продав свою частку в медіа-холдингу "Вести" цивільній дружині Клименка Ользі Семченко.

На початку 2016 року Гужва очолив новий проект "Страна". Сам Гужва заявляв, що інвестором нового сайту є він сам, і проект створений повністю на його гроші.

 

Коментарі