«До свидания, Аласания»: сумний фінал команди «реформаторів» державного телебачення

Звільнення голови Суспільного телебачення викликало великий резонанс. Дехто відразу заговорив про політичні мотиви. В свою чергу наглядова рада заявляє, що правління телекомпанії банально розкрадає і до того дефіцитний бюджет Суспільного. У чому ж звинувачують Зураба Аласанію та його команду? Та за що його насправді звільнили?

У 2014 році Верховна Рада ухвалила закон Про суспільне телебачення. Суть реформи – перетворити державне телебачення на незалежного суспільного мовника за європейським прикладом – як BBC або Deutsche Welle. Проект повністю фінансується з державного бюджету. В цьому році на Суспільне виділено рекордну суму – 1 мільярд гривень.

«Я як Прем'єр-міністр гарантую, що гривня в гривню, копійка в копійку, усі потреби НСТУ будуть профінансовані в повному обсязі», - заявив Володимир Гройсман.

У 2015 році процес реформування державного телебачення очолив Зураб Аласанія. Та перші результати показали, що і так невеликий рейтинг державного каналу впав до історичного мінімуму – 0,5%.

Команда реформаторів звинувачувала в усьому недостатнє фінансування. Саме брак коштів став причиною скорочення майже трьох тисяч працівників по всій країні. Та особливий дисонанс на фоні тотального недофінансування викликали зарплати та премії, які отримували керівники Суспільного.

Подробиці – в ексклюзивному розслідуванні Кирила Вольного:

Коментарі