Суспільне телебачення: як перетворити реформу на розвал

Перші результати реформування державного телебачення пересічний глядач відчув у квітні 2015 року, коли Перший національний провів ребрендинг і став UA:Перший, відгородившись від старої “радянської” назви УТ-1. Головними змінами назвали нові, європейські принципи роботи Суспільного – відкритість, незалежність та якість контенту. Натомість реформи та їхні наслідки породжують все більше питань до керівництва Суспільного.

У минулих випусках «СтопКор» вже розповідав про корупційні схеми, що сколихнули громадськість: непрозорі закупівлі обладнання за завищеними цінами та тіньові оборудки з нерухомістю та землею. А нещодавно до цих гучних скандалів додався ще один – працівники обласних філій Суспільного почали заявляти про умисний розвал регіонального телебачення та масові незаконні скорочення.

Процес набув дійсно масового характеру. Один за одним у різних обласних центрах скорочені працівники почали подавати позови до суду та говорити про непрозору і корупційну діяльність обласних очільників Суспільного.
Аби максимально розібратись у подіях, знімальна група «СтопКору» побувала на різних обласних телекомпаніях – у Полтаві, Львові, Дніпрі та Житомирі. Ситуація скрізь ідентична: понад половину штату скорочують, землю та нерухомість, як правило, у центрі міст – звільняють, а обсяг місцевих програм зменшують. Тож журналісти вирішили з’ясувати – із чим це пов’язано.

Подробиці власного розслідування – у сюжеті «СтопКору»:

Коментарі