Russia Today більше не буде доступним для мешканців Вашингтона

Телеканал Russia Today, який у США назвали "пропагандистською машиною Кремля", більше не буде доступним для жителів Вашингтона. Іноагент припинить мовлення. Стало відомо, чому.

Новину передає "Преса України".

Вчора, 29 березня, впливове видання Bloomberg повідомило, що російський телеканал Russia Today, який у США визнано іноземним агентом, більше не вестиме мовлення у Вашингтоні. Причина цього – продаж телевізійних станцій WNVT і WNVC, які ретранслювали RT.

Але російський пропагандистський канал не єдиний, який більше не побачать американські телеглядачі. Такі іноземні канали, як Deutsche Welle, France 24 теж не будуть доступні.

За попередніми даними, RT припинить мовлення в ніч на 1 квітня. На інцидент відреагувала головний редактор RT Маргарита Симоньян.

"Нас викинули з мережі мовлення у Вашингтоні. Присвячується всім, хто палко й щиро переконував нас у тому, що ярлик іноагента ніяк не вплине на роботу RT у Штатах", – зазначила вона.

Тим не менше, Симоньян зауважила, що RT продовжить мовлення у Вашингтоні, однак на інших платформах.

Коментарі