Не ProZorro, але суспільно: журналісти розслідують діяльність керівництва суспільного ТБ

На свій розвиток від Кабінету Міністрів України колишнє державне, а нині суспільне телебачення отримало півтора мільярда гривень щорічно. Значна частина мала піти на оновлення апаратури, що потрібна була б для підвищення якості мовлення. Про ставлення до обладнання та техніки, на яку виділили кошти, розповіли відомі журналісти, що дали прес-конференцію в Інформаційній агенції Інтерфакс.

Заслужений журналіст України, колишній працівник Львівської дирекції НТКУ Світлана Максименко зауважує: «Я розумію, що це є тема окремої розмови, але, наскільки я знаю, ті дві плазми, які були придбані найдорожчі, вони знищені, вони розбиті, а може то так було зроблено, щоб це списати».

Згадують і про те, що кошти, виділені на розвиток суспільного мовлення в Україні, до речі, на вимогу ЄС, могли би бути значно меншими – за європейським прикладом. Європейські колеги визнають те, що на продукт, який складається із колишнього державного телебачення, що наразі є нібито суспільним, не можуть виділятися кошти з державних установ. Бо це призводить до корупції.

Порушення тендерних закупівель, взагалі, відсутність прозорих схем – чи можна говорити про це, як про корупцію, коли йдеться про державні кошти? Розслідування триває, та «СтопКор» готує пакет документів щодо розгляду діяльності керівництва телебачення, яке мало би бути справді незалежним.

Дізнатися про це більше можна з відеосюжету:

Інші новини

Коментарі