Британські ЗМІ розповіли про російський план дестабілізації в Україні. У ньому йдеться про сплановані заколоти у Запоріжжі та названо суму, яку було пропоновано виділити для ворожого наміру.

Новину передає "Преса України".

Відоме видання The Times присвятило українсько-російським відносинам нову статтю. У ній автори розкрили інформацію про те, що Кремль підготував для України план під назвою «Троя». Цю інформацію ще у листопаді 2014 року передав Кремлю екс-депутат Держдуми Олексій Муротов. А британське видання отримало з витоків. Зокрема, з листів радника Володимира Путіна Владислава Суркова.

Як  виявилось, мета московської операції – поширення хаосу в українській державі. У статті зазначено, що план містив перелік імен ватажків проросійських заворушень. Також у ньому йшлось про шпигунів, які вже активно діяли на українській території.

Зокрема, "Троя" мала стратегію підготовки жителів Запорізької області до проросійського заколоту, що у документі назвали "визволенням від нацистсько-фашистських окупантів". Так, це був один з пунктів плану Москви з дестабілізації України.

Депутат британського парламенту від Консервативної партії Боб Сілі, який створив відповідну доповідь про наміри Кремля завдати удару Україні, зауважив, що витоки свідчать про ведення Росією гібридної війни. Остання платить учасникам акцій, поширює неправдиві новини та вже навіть встановила "ціну" за повалення українських регіональних урядів. Зокрема, від $40 000 мало піти на протести у Запоріжжі.

Відомо, що представник Путіна Муратов пропонував виділити ще $181 тисячу на поширення проросійських настроїв далі на захід від Донбасу.

"У цьому заколоті використовувалася б існуюча російська шпигунська мережа, яка вже діяла на тій території. Передбачалося нав’язання контакту з місцевою поліцією та СБУ. План Муратова, за ознаками, ніколи не було втілено в життя, і важко сказати, чи Москва розглядала його як серйозну пропозицію", – йдеться у статті.

Автори звертають увагу на те, що саме такий план був задіяний для захоплення Донбасу. Тим часом у Кремлі інформацію з витоків назвали неправдивою.

Коментарі